Η ονομασία των τραπεζοκαθισμάτων στο πρόγραμμα μπορεί να πραγματοποιηθεί όπως βολεύει την επιχείρηση, για ταχύτερη αφομοίωση από τους τελικούς χειριστές.
Λειτουργίες όπως: “Λογαριασμός”, “Μεταφορά”, “Εξόφληση” και “Έκδοση Παραστατικού” πραγματοποιούνται άμεσα, με το πάτημα ενός κουμπιού. Δυνατότητα επιλογής προϊόντων και εκτέλεση “Μερικής Μεταφοράς”, “Μερικής Εξόφλησης” ή και “Μερικής Ακύρωσης” το ίδιο εύκολα και γρήγορα.
Λειτουργία αναζήτησης: ο χειριστής έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει το προϊόν το οποίο επιθυμεί κατευθείαν με το όνομά του, και να μην ψάχνει «χαμένος» μέσα στον κατάλογο της επιχείρησης.
Λειτουργία ανακύκλωσης: παρέχεται η δυνατότητα για εύκολη επανάληψη της παραγγελίας των ειδών του κάθε τραπεζιού. Δηλαδή, άμεση εμφάνιση και επιλογή των προϊόντων, τα οποία είναι ήδη χρεωμένα στο τραπέζι, μαζί με τις έξτρα επιλογές τους και ιδιαιτερότητες.
Λειτουργία αγαπημένων: ορίζονται προϊόντα από τον κατάλογο της επιχείρησης, τα οποία εμφανίζονται στην αντίστοιχη λίστα της εφαρμογής, δημιουργώντας ένα γρήγορο μενού το οποίο μπορεί να μειώσει αισθητά το χρόνο της παραγγελιοληψίας.
Πλήθος στατιστικών αναζητήσεων που δίνουν άμεσα την εικόνα της επιχείρησης όσον αφορά τα δυνατά και λιγότερο δυνατά σημεία της.
Σύνδεση με barcode scanner που δίνουν την δυνατότητα της διεκπεραίωσης των παραγγελιών και της διαχείρισης των διανομέων. Λειτουργίες όπως Διανομή Παραγγελίας, Check In Διανομέα, Επιστροφή Διανομέα κ.α. επιτυγχάνονται με 1 απλό “σκανάρισμα”.
Σύνδεση με modem για αναγνώριση κλήσης καλούμενου και την αυτόματη εύρεση αυτού από την βάση του πελατολογίου της εφαρμογής.
Δυνατότητα παρακολούθησης διαθεσιμότητα και χρόνου επιστροφής διανομέων μέσω μίας γρήγορης απεικόνισης με ώρα αναχώρησης και τις εκάστοτε διευθύνσεις χρεωμένων παραγγελιών.
Δυνατότητα αποθήκευσης στίγματος πελάτη σε online χάρτη, και μαζική εμφάνιση όλων των παραγγελιών Σε εκκρεμότητα σε σχέση με το στίγμα του καταστήματος.
Δυνατότητα επέκτασης της εφαρμογής σε επιπλέον Η/Υ ή Android Tablet, με κοινή βάση δεδομένων, για τη εξυπηρέτηση μεγαλύτερου ταυτόχρονου όγκου παραγγελιών
Αποθήκευση των barcode των προϊόντων πώλησης και αυτόματη χρέωσή τους με barcode scanner διευκολύνοντας κατά πολύ την διαδικασία της παραγγελίας. Ο χειριστής δεν χρειάζεται να εντοπίσει στον κατάλογο το προϊόν πώλησης, αλλά απλά να “σκανάρει” το barcode του.